תקנון

תקנון האתר – Flower Fairy עודכן לאחרונה: 29.06.2025

 

1. כללי:
1.1 אתר זה מופעל על ידי
Flower Fairy – עוסקת פטורה, מספר עוסק 319378923.

1.2 תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב בין המשתמש/ת לבין בעלת האתר, והוא מסדיר את התנאים לרכישה, שימוש, ביטול, אחריות וזכויות. 1.3 השימוש באתר מהווה הסכמה מלאה ובלתי חוזרת לכל התנאים, גם אם לא נקראו במלואם.

 

2. אחריות המשתמש:
2.1 כל שימוש באתר ו/או רכישת מוצר הינו באחריות הבלעדית של המשתמשת. 2.2 המשתמשת מתחייבת לספק פרטים נכונים, מלאים ומעודכנים, לרבות כתובת למשלוח. 2.3 טעות בכתובת או פרטי קשר תחייב את הלקוחה בעלות משלוח חוזרת או ביטול ללא החזר.

 

3. אופי המוצרים:
3.1 המוצרים באתר כוללים פרחים טריים ומוצרים מתכלים. בהתאם לכך, לא ניתן להחזירם בשום אופן לאחר אספקה, אלא אם הגיעו פגומים בצורה מהותית ומוכחת בצילום ברור מיד עם ההגעה.
3.2 פרחים הם מוצר טבעי ותיתכן שונות בין המוצג באתר לבין בפועל (גוון, סוג ירק, זמינות עונתי). הלקוחה מוותרת על כל טענה בגין אי התאמה ויזואלית.
3.3 תמונות באתר להמחשה בלבד.
3.4 החברה לא אחראית לנזק שנגרם למוצר עקב טיפול לקוי של הלקוחה לאחר קבלת המשלוח (כגון חום יתר, חוסר מים, הצבה ליד מקור חום וכדומה).

 

4. ביטולים:

4.1 ביטול אפשרי רק אם ההזמנה טרם נארזה או נשלחה, ובתיאום טלפוני בלבד.

4.2 במקרה של ביטול תקף, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם).

4.3 ברגע שהמוצר נארז או נמסר לשליח – אין אפשרות לביטול או החזר מכל סיבה.

 

5. משלוחים:

5.1 החברה אינה מתחייבת לשעת הגעה מדויקת, אלא לטווח אספקה כללי.

 5.2 במקרה שהלקוחה לא עונה בטלפון ו/או אינה זמינה לכתובת – השליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת / בכניסה לבניין / עם שכן. במקרים אלה לא תתקבל כל תלונה.

5.3 משלוחים באזורים מיוחדים (יישובים, בסיסים, אזורים אדומים) ייבחנו פרטנית.

5.4 במזג אוויר קיצוני (שרב, סופה, הצפות) ייתכנו דחיות באספקה – אין בכך כל עילה לביטול או פיצוי.

5.5 בימי שישי, ערבי חג וחגים – יתבצעו משלוחים עד השעה 14:00 בלבד.

5.6 במועדים עמוסים (כגון ולנטיין, ראש השנה, פסח) ייתכנו עיכובים באספקה – אין בכך עילה לתביעה או החזר.

 6. הזמנות מיוחדות:

6.1 הזמנות מותאמות אישית או בקשות מיוחדות כפופות לאישור מראש וייתכנו עלויות נוספות וזמני אספקה ארוכים יותר.

6.2 לאחר אישור הזמנה מותאמת – לא ניתן לבטל.

 

7. פניות שירות לקוחות:

7.1 כל פנייה בנוגע לטיב המוצר תתקבל אך ורק בתוך 6 שעות מקבלת ההזמנה.

7.2 פנייה שתתקבל לאחר מכן לא תיבחן כלל ולא תזכה לכל מענה או טיפול, מכל סיבה שהיא.

7.3 כל פנייה חייבת לכלול תיעוד ברור (צילום באיכות טובה בזמן קבלת המוצר). פניות ללא תיעוד לא ייבחנו.

 

8. שימוש לרעה והונאה:

8.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות לחסום גישה או לבטל הזמנות ממשתמשות שהתנהגו באופן פוגעני, מאיים או מנסה לנצל את מדיניות השירות.

8.2 תיעוד ניסיונות הונאה (למשל, טענות שווא על מוצרים פגומים) יועבר לרשויות וייחשב כהפרת חוזה.

8.3 פניות הכוללות שפה בוטה, אלימות מילולית או התנהגות לא נאותה יובילו להפסקת התקשרות מיידית.

 

9. פרטיות:

9.1 פרטי הלקוחות נשמרים לצורכי תפעול בלבד ולא יועברו לצד שלישי.

9.2 האתר מאובטח לפי תקן סביר, אך החברה לא תישא באחריות לפריצה או גישה לא מורשית מצד גורמים עוינים.

 

10. קניין רוחני כל התכנים באתר, לרבות טקסטים, תמונות, לוגואים, עיצובים, הינם רכושה הבלעדי של החברה. אין להעתיק, לשכפל או להשתמש ללא אישור מפורש בכתב.

 

11. סמכות שיפוט על השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית לכל סכסוך תהיה בבית המשפט המוסמך בתל אביב.

 

12. יצירת קשר לשאלות או פניות ניתן ליצור קשר:

דוא"ל: contact@flowerfairy777.co.il
טלפון: 0546992399
אתר:
www.flowerfair.777

logo בניית אתרים